segunda-feira, 7 de dezembro de 2015

1 vestido e 3 looks / 1 dress and 3 looks


Olá ladies, 
A roupa que você usa pode ser a mais chique ou a mais simples, não importa, os sapatos e acessórios que você usa vão fazer a diferença e podem criar um look totalmente diferente. Nas fotos abaixo você pode ver que eu tenho o mesmo vestido, mas usando um sapato diferente e o cabelo em um novo penteado você muda o look para diferentes ocasiões. Seja criativa e adicione mais acessórios!! 
Nao deixe de checar meu Instagram @BlogLadyPri  

------------

Hello ladies, 
The clothing you wear can either be the most chic or not. When you change shoes and accessories it can make a whole difference and you create a new look. Down below you can see different looks that I've created wearing the same dress, just by changing shoes and hair style. Think about that for different occasions. Be creative and add some more accessories, such as necklaces, braceletes, a purse and scarfs for example!! 
Don't forget to check out my Instagram @BlogLadyPri  



Para o dia a dia:
An everyday look:






Parecendo menininha:
Girly: 






Eu achava estranho usar tênis com vestidos, mas hoje acho muito delicado. Este tênis foi amor à primeira vista, de renda rosa claro. Tive que comprar rsrsrs. E combinei ele com esse vestido. O que acham? 
---------
I used to think we couldn't wear dresses with sneakers, but now I think you can make it very delicate. When I saw this sneakers it was love at first sight. I had to buy it lol.. And I think it matches with this dress. What do you think? 




Um evento: 
Going out for an event:






Amo voces! Nao deixe de checar meu Instagram @BlogLadyPri 
Love you! Don't forget to check out my Instagram @BlogLadyPri 


Nenhum comentário:

Postar um comentário